بهترین لپ تاپ ضد آب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 مرداد 1401
بازدید : 1512
نویسنده : علی

البته تمامی موارد ذکر شده در این مدل، باعث شده تا قیمت لپ تاپ ایسوس G15 نزدیک به ۴۰ میلیون باشد و البته که ارزش این قیمت را دارد. پردازندههای AMD Ryzen 7 5000 و تا Nvidia GeForce RTX 30 GPU دارد و تا ۳۲ گیگابایت رم، تا ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه میدهد و عمر باتری تا هشت ساعت ارائه میشود. Lenovo Legion Slim 7 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD و نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز، زمان پاسخگویی تا ۳ میلی ثانیه، پشتیبانی از Dolby Vision و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت است. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجربترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. همچنین گزینهای برای نمایشگر UHD نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، گواهی VESA DisplayHDR 400، پشتیبانی از Dolby Vision و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت وجود دارد. در ضمن اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره اخبار روز دنیای تکنولوژی بودید، پیشنهاد ما به شما مجله خبری تلکام است. گزینههای اتصال Lenovo Legion Slim 7 شامل Wi-Fi 6، بلوتوث ۵٫۱، جک صدا، دو پورت USB Type-C DisplayPort، USB 3.1 Gen 2 و دو USB 3.2 Gen 2 است. بر روی دکمه پاور یک حسگر اثر انگشت وجود دارد. درضمن تلکام، به مناسبت بلک فرایدی یک جشنواره بزرگ همراه با تخفیفهای بزرگ و جوایز ارزنده خواهد داشت. برای اطلاع از بهترین لپتاپ های گیمینگ و لپ تاپ مخصوص ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید. 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ضد آب

یکی از بزرگترین مشکلات لپ تاپ ها این است که گران هستند، به خصوص اگر برای گیمینگ طراحی شده باشند. از این گذشته، ساخت یک کامپیوتر همراه با چند صد گیگ حافظه SSD و یک کارت گرافیک که بتواند تصاویر را به همان سرعتی که بازی ها می خواهند پردازش کند، هزینه زیادی دارد. ThinkPad X1 Extreme شاید بهترین نمونه باشد. اما، لنوو همچنین دارای چند مدل دیگر است که حتی مقرون به صرفه تر هستند. این لپتاپ هزینه بسیار مقرون به صرفه ای دارد و تقریباً به هر رقیب دیگری می ارزد. اما، لنوو به ما نشان می دهد که لپ تاپ ها نباید قیمت بالایی داشته باشند. شما می توانید قیمت یک کروم بوک را دریافت کنید، اما ویژگی های یک لپ تاپ دسکتاپ مایکروسافت ویندوز را در اختیار داشته باشید. این کمپانی تعداد انگشت شماری از لپ تاپ های گیمینگ قیمت مناسب را ارائه می دهد که می توانید با قیمت بسیار پایین تر نسبت به سایر رقبا خریداری کنید.

در حال حاضر جدیدترین نسخه سیستم عامل بلک بری، BlackBerry 10 می باشد. این نسخه مبتنی بر QNX می باشد و در سال 2013 معرفی شده است. یک فروشگاه راه اندازی کرده است تا کاربران با مراجعه به آن برنامه های مورد نیاز خود را دانلود نمایند. این سیستم عامل از فایل های فلش پشتیبانی می کند و همچنین توانایی انجام چندین کار به صورت همزمان را دارد. شایان ذکر است که گوشی های موبایلی که دارای سیستم عامل بادا هستند، قابلیت Multi-touch هم دارند. بادا برای دانلود برنامه و … Bada سیستم عاملی است که توسط شرکت سامسونگ الکترونیک و از روی هسته لینوکس Free BSD و Open BSD طراحی و در گوشی های سامسونگ سری wave استفاده شده است. موبایل های عرضه شده با این سیستم عامل، از قیمت پائینی برخوردار بودند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفتند. نوکیا این سیستم عامل را در سال 2008، از شرکت سیمبین خریداری کرد و آن را به عنوان سیستم عامل موبایل های خود معرفی نمود.

پنجمین همایش «کنکاشهای مفهومی و نظری درباره جامعه ایران» را انجمن جامعه شناسی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار کرد. قیمت انواع مدلهای پرفروش گوشیهای تلفن همراه برند شیائومی از قبیل پوکو و نوت مورد توجه کاربران فضای مجازی است. اخبار بازار - این موضوع زمانی جدی می شود که سری به بازار بزنید و برندهای متفاوت با تنوع گوناگون را مشاهده کنید تا انتخاب برایتان سخت شود. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس و انواع مدلهای پرفروش گوشیهای تلفن همراه برند اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است. تارنمای انجمن جامعه شناسی ایران در این زمینه نوشته است این همایش به موضوع «دگرگونیها و پایداریهای جامعه ایران: امیدها و بیمها» اختصاص دارد. انتظار نمی­رود دگرگونیهای وسیع و ژرف به­یکباره متوقف شوند یا تغییر جهت دهند یا حتی از شدت آنها کاسته شود. شاید شما هم برای سال جدید نیاز به خرید تجهیزات آشپزخانه همچون گاز صفحه ای، سینک، فر توکار و یا هود آشپزخانه دارید.

ویژگی لایهها، راهی برای خلاصی طراحان از شر این کارِ تکراری و آزاردهنده بود! ویژگی لایهها این امکان را برای طراح فراهم میکند که قسمتهای مختلف طرح یا تصویر را به صورت جداگانه و بدون تأثیر بر قسمتهای دیگر، دستکاری کند. هر دو لایه را میتوان بهطور جداگانه ویرایش کرد. لایهها، قسمتهای مختلفی از تصاویر یا پروژهها هستند که کنار هم قرار میگیرند، با هم ترکیب میشوند و طرح نهایی را به وجود میآورند. اکشن یک ویژگی عالی فتوشاپ محسوب میشود و هنوز هم محبوبیت فراوان دارد. لایهها یک ویژگی فوقالعاده هستند و هنوز هم در نسخههای جدید فتوشاپ استفاده میشوند. به عنوان مثال، یک تصویر تبلیغاتی از یک ساعت ممکن است از دو لایه ساخته شود؛ لایه عکس ساعت و لایه پس زمینه. فتوشاپ ۳٫۰ اولین ورژن فتوشاپ بود که در آن هم نسخه ویندوز و هم نسخه مکینتاشِ نرمافزار مشکلی نداشت. Adobe Photoshop 4.0 در نوامبر ۱۹۹۶ منتشر شد و دو ویژگی قابل توجه داشت: اکشن و لایههای تنظیم. 

لپ تاپ مناسب برای حسابداری کدام است؟

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه.ش. در سال ۲۰۱۶ به انتخاب laptop mag بهترین و بدترین برندهای لپتاپ در سال ۲۰۱۵ به انتخاب دانلود درایور لپ تاپ … اس ام اس … جدول … به شرح جدول زیر است: برترین برند های لپ تاپ در سال ۲۰۱۵ لپتاپ مدیا۱۷ مارس ۲۰۱۵ اچ … مطالب محبوب بیشتر … رنگ سال ۹۵ روزگارمدل مانتو ۲۰۱۶ مدل مانتو ۱۳۹۵ … … تعابیر محبوب: آب سگ مرده دندان جن طلا پول عروسی حامله طلاق مدفوع مار ماهی … قیمت روز لپتاپ/۱۴ اردیبهشت:جدیدترین قیمت لپتاپهای دارای گارانتی … اپل که جز محبوب ترین برندهای جهان بحساب می آید، در سال ۲۰۱۵ عنوان بهترین لپ تاپ دنیا را بدست آورد. برند (مدل) قیمت (تومان) Asus-Xseries-X550LC-i3-4-750-2G-لپ. قیمت لپ تاپ … ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه.ش. اس ام اس تولد مرداد ۹۵ · در زیر به آخرین مدل لپ تاپ اپل اشاره می کنیم. مدل مانتو ترکیه ای ۹۵ جديد · ۶ روز پیش - اس ام اس تولد مردادی ها · تور آنتالیا نوروز ۹۵ تور آنتالیا …

رقمي بيشتر از دومين مرورگر محبوب در اين فهرست يعني فايرفاکس که 13.3 درصد کاربران از آن استفاده ميکنند و دو مرورگر مطرح بعدي IE/Edge با سهم 4.6 درصد و سافاري با 3.3 درصد در رتبههاي بعدي قرار دارند. تولید آثار بدون محتوا و صرفاً سرگرم کننده که رد شدن برخی اخلاقیات و هنجار را دست آویز این سرگرمی قرار میدهند. نبود بودجه، مشکلات سالنهای سینما، ورود بازیگر سرمایه گذار، قیمت بلیت، عدم اکران مناسب از جمله مشکلات اصلی سینما از زبان برخی هنرمندان است. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،سینمای ایران در روزگار کنونی دچار تغییرات زیادی شده و با فراز و نشیبهای فراوانی روبرو شده است. خبرگزاری میزان- نبود بودجه، مشکلات سالنهای سینما، ورود بازیگر سرمایه گذار، قیمت بلیت، عدم اکران مناسب از جمله مشکلات اصلی سینما از زبان برخی هنرمندان است. در این میان بازگشت به عصر سینمای مبتذل بیش از هرچیز، سینمای ایران را تهدید میکند.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ برای شما"

البته باید برای خرید مکبوک پرو مبلغی بسیار کنار بگذارید. در این لپ تاپ از پردازنده core i7 چهار هستهای استفاده کردهاند. در این لپ تاپ از رم DDR3 با ظرفیت 8 گیگ استفاده کردهاند. Intel HD Graphics ۴۰۰۰ با حافظه 1 گیگ است. در مک بوک های جدید اپل همیشه از تکنولوژی به روز و عالی استفاده میشود. لپ تاپ مک بوک پرو یک غول بسیار قدرتمند محسوب میشود. همین تفاوت است که باعث میشود کاربران بهدنبال خرید مک بوک جدید باشند. قیمت روز مک بوک پرو با توجه به نرخ ارز تغییر میکند. برای مثال مک بوک پرو 2020 با لپ تاپ مک بوک پرو 2021 تفاوت دارد. لپ تاپ macbook pro در سالهای مختلف با تغییراتی همراه است. همچنین میتوانید از حافظه فلش 256 گیگ این لپ تاپ استفاده نمایید. پردازنده آن دارای سرعت ۲.۳GHz Turbo Boost Up To ۳.۳ با حافظه کش 6 مگابایتی است. به همین خاطر کاربران حاضر میشوند تا مک بوک قبلی خود را بفروشند و مدل جدید آن را بخرند. 

https://bestlaptops4u.ir/ بهترین سایت برای افزایش اطلاعات و آگاهی شما درباره لپ تاپ های استوک

به طوری که در بهترین نمونه های بازار شاهد شارژ شدن کامل گوشی با ظرفیت بیشتر از 4000 میلی آمپر در زمان کمتر از 40 دقیقه هستیم. سرعت خالی شدن باتری به عوامل مختلفی مثل تعداد نرم افزارهای اجرا شده، اندازه و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت صفحه نمایش گوشی، سرعت پردازنده و تکنولوژی ارتباطات رادیویی به کار رفته در گوشی بستگی دارد. البته بایستی در نظر داشته باشید که ظرفیت باتری، مشخص کنندهی مدت زمان روشن بودن و کارکرد گوشی نیست. معمولاً ظرفیت باتری را بر حسب میلیآمپرساعت عنوان می کنند و ظرفیت باتری با علامت mAh نمایش داده می شود. یکی از گوشی های شناخته شده و با تیراژ تولید بالا که بیشترین ظرفیت باتری را داراست گوشی سامسونگ M30 S می باشد. شیائومی با تازگی یک شارژر 100 واتی را معرفی کرده است و به زودی روانه بازار خواهد کرد. گوشی های امروزی به طور متوسط ظرفیتی معادل 4000 تا 5000 میلی آمپر دارند. این شارژر توانایی شارژ کامل گوشی با ظرفیت 4000 میلی آمپر را در زمان باور نکردنی 17 دقیقه داراست.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com